Tuesday, August 24, 2010

anak sapa la ni

tengok anak sapa ni .. comel sangat hahahaha .. sorrylah kengkawan.. aku update lambat giler untk holiday kat cameron..anyway..you guys are rock n we shall conduct another trip ... for azra auntie farah n uncle abu adore you so much ... cause you have been a very nice gal ...


mama...azra ngantuklah..napa mama dok syok sendiri nih


grrrrr .... eden penatlah ...takda mood nak shoot


azra nak gigit uncle's abu nye janggut..mesti sedap


dasar pandang ke timur


azra: uncle abu after this u help mama carry me to down hill ya..
uncle abu: ok..nanti uncle abu mintak upah kat mama RM20


hmm..having tea time


yeay..dapat makan


alah .. nak air


alhamdulillah..dapat gak


hi..saya azra ..saya br jer dapat minum air n makan..mama saya terlupa bawa bekal saya naik atas


ibu geraklah...don't just sit..lets' go n find some bf

3 comments: